Jak możemy Ci pomóc?

Na tej stronie znajdziesz odpowiedzi na często zadawane pytania. Wybierz jedną z poniższych kategorii lub przewiń dalej i przejrzyj wszystkie tematy.

Nie możesz znaleźć właściwej odpowiedzi na swoje pytanie? Wyślij nam wiadomość e-mail na adres info@premiumxl.de. Z przyjemnością Ci pomożemy.

Gwarancja

Co oznacza gwarancja ceny?
W sklepie internetowym premiumXL gwarantujemy codziennie najniższe ceny naszych produktów w porównaniu do innych sklepów internetowych w Polsce. Jeśli znajdziesz nasze produkty taniej na innej platformie w Polsce, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Nasza gwarancja
Wszystkie zakupione u nas produkty są objęte gwarancją prawną. Gwarancja prawna oznacza, że produkt robi lub powinien robić to, czego konsument może racjonalnie oczekiwać. Niektóre produkty są również objęte gwarancją producenta. Gwarancja ta nie ma wpływu na gwarancję prawną.
Jak mogę pozbyć się starych urządzeń elektrycznych?
Jako sprzedawca detaliczny, premiumXL jest zobowiązany do odbioru starych urządzeń elektrycznych. W związku z tym dbamy o bezpłatne i profesjonalne przetwarzanie starych urządzeń zgodnie z wymogami prawnymi, aby można je było poddać recyklingowi. Więcej szczegółowych informacji można znaleźć na naszej stronie poświęconej utylizacji zużytego sprzętu: https://www.premiumxl.pl/utylizacja
Jak mogę pozbyć się baterii?
Baterii i akumulatorów nie należy wyrzucać do odpadów domowych, lecz oddawać je w wyznaczonych punktach zbiórki. Należą do nich centra recyklingu i specjalistyczne sklepy elektryczne.

Wysyłka i dostawa

Czy mogę śledzić dostawę?
Poinformujemy Cię e-mailem, gdy tylko przekażemy Twoje zamówienie firmie transportowej. W przypadku dostaw realizowanych za pośrednictwem firmy kurierskiej, w wiadomości e-mail zostanie wysłany numer przesyłki, za pomocą którego można śledzić dostawę.
Jakie opcje wysyłki są dostępne?
Przedmioty, które mogą być dostarczone paczką, są wysyłane przez GLS. Większe przedmioty wysyłamy za pośrednictwem spedytora.
Jak długo muszę czekać na dostawę?
Czasy dostawy poszczególnych produktów można znaleźć na stronie szczegółów produktu w sklepie. Jeśli nie podano czasu dostawy, zazwyczaj dostarczamy towar w ciągu 7-9 dni roboczych na terenie Polski. Należy pamiętać, że dostawa nie odbywa się w niedziele i święta. W zależności od firmy kurierskiej, dostawa może również nie mieć miejsca w soboty. W przypadku zamówienia produktów o różnych terminach dostawy, towary zostaną wysłane w jednej przesyłce, chyba że uzgodniono inaczej. W takim przypadku czas dostawy zależy od tego, który z zamówionych produktów ma najdłuższy czas dostawy.Przetłumaczono z DeepL.com (wersja darmowa)
Jak działa dostawa?
Jeśli paczka jest wysyłana za pośrednictwem spedytora, skontaktuje się z Tobą spedytor. Następnie będzie on koordynował z Tobą niezależnie od nas, aby uzgodnić datę docelową. Jeśli paczka jest dostarczana przez GLS, możliwa jest zmiana daty dostawy. Można również określić miejsce dostawy lub centrum paczkowe. Jeśli paczka nie może zostać doręczona i nie określono miejsca doręczenia, paczka jest zazwyczaj dostarczana do najbliższego centrum obsługi paczek.
Wprowadziłem nieprawidłowy adres dostawy. Co mogę zrobić?
Niestety nie ma możliwości zmiany adresu dostawy dla zamówień, które zostały już złożone. W takim przypadku prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta. Chętnie sprawdzimy, czy możliwe jest anulowanie zamówienia.
Do jakich krajów dostarczacie przesyłki?
Obecnie dostarczamy do następujących krajów: Belgia, Bułgaria, Niemcy, Dania, Finlandia, Francja, Grecja, Irlandia, Włochy, Chorwacja, Łotwa, Litwa, Luksemburg, Holandia, Polska, Portugalia, Rumunia, Szwecja, Szwajcaria, Słowacja, Słowenia, Hiszpania, Czechy, Węgry, Austria.

Porządek

Jak złożyć zamówienie?
Jeśli podoba Ci się przedmiot i chcesz go kupić, najpierw dodaj go do koszyka. Jeśli jesteś zadowolony z koszyka i chcesz złożyć zamówienie, kliknij "Do kasy". Najpierw musisz podać swoje dane kontaktowe, abyśmy mogli wysłać do Ciebie produkty. W drugim kroku zaoferowane zostaną różne opcje płatności. Wybierz opcję, dodaj kod rabatowy, jeśli jest wymagany i sfinalizuj zakup. Po sfinalizowaniu zakupu przejdziesz na stronę "Dziękujemy za zakup". Otrzymasz również od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem.
Chciałbym złożyć reklamację dotyczącą przedmiotu. Co muszę zrobić?
Jeśli masz reklamację dotyczącą naszych produktów lub usług, wyślij nam wiadomość e-mail na adres info@premiumxl.de. Otrzymasz od nas merytoryczną odpowiedź w ciągu 14 dni od otrzymania reklamacji. Jeśli użytkownik nie jest zadowolony z rozpatrzenia jego skargi, może przekazać ją do komisji ds. rozstrzygania sporów za pośrednictwem europejskiej platformy ODR (https://ec.europa.eu/consumers/odr/) lub do komisji ds. rozstrzygania sporów w Thuiswinkel (Holandia).
Czy mogę zmienić lub anulować zamówienie w późniejszym terminie?
Zamówień, które zostały już złożone, nie można już anulować. Nasz dział obsługi klienta chętnie sprawdzi, czy anulowanie zamówienia jest nadal możliwe. Prosimy o kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej (info@premiumxl.de).
Jak mogę wymienić przedmiot?
Niestety nie ma możliwości bezpośredniej wymiany produktów. Jeśli chcesz otrzymać inny produkt, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, aby poprosić o przesyłkę zwrotną. Możesz łatwo zamówić nowy ulubiony przedmiot w nowym zamówieniu bez kosztów wysyłki.
Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?
Czasami zdarza się, że produkt jest już wyprzedany, a informacja o tym nie jest jeszcze dostępna w sklepie internetowym. W takim rzadkim przypadku możemy być zmuszeni do anulowania zamówienia. Oczywiście dokonamy natychmiastowego zwrotu płatności. Wykorzystamy do tego wybraną przez Ciebie metodę płatności.
Kto może oceniać nasze produkty?
Recenzje osób, które dokonały zakupu, skorzystały z usługi lub zawarły transakcję handlową, są oznaczone jako "zweryfikowane". Recenzja nieoznaczona jako "zweryfikowana" niekoniecznie jest bezpośrednio związana z zamówieniem. Najnowsze recenzje są zawsze wyświetlane na naszej stronie internetowej. Żadne recenzje nie są sortowane. Nie płacimy za żadne recenzje. Recenzje są zbierane za pośrednictwem strony Trustpilot (www.trustpilot.com/review/www.premiumxl.de). Polityka opinii Trustpilot jest dostępna pod następującym linkiem: www.trustpilot.com/trust/how-reviews-work. Pracujemy nad tym, aby móc oferować Trustpilot również w innych krajach.

Płatność

Jakie środki płatności są akceptowane?
W przypadku zamówień z adresem rozliczeniowym i adresem dostawy w Niemczech można wybrać jedną z następujących metod płatności: BLIK, Paypal, Paypal Express, karta kredytowa, przedpłata przelewem bankowym.
Kiedy mój zwrot zostanie zwrócony?
Zwrócimy pełną cenę zakupu (w tym wszelkie koszty wysyłki i płatności) tak szybko, jak to możliwe, ale nie później niż 14 dni po otrzymaniu powiadomienia o odstąpieniu od umowy. Możemy jednak zaczekać ze zwrotem do momentu otrzymania towarów lub do momentu dostarczenia przez użytkownika dowodu wysłania towarów.
Jak zrealizować kupon rabatowy?
Kod kuponu można wykorzystać podczas procesu składania zamówienia. Na stronie, na której wybierasz metodę płatności, znajdziesz na dole pozycję "Zastosuj kod kuponu". Tutaj należy wprowadzić prawidłowy kod. Po pomyślnym wprowadzeniu kodu rabat zostanie wyświetlony w przeglądzie zamówienia.

Konto klienta

Zapomniałem hasła - jak uzyskać nowe hasło?
Kliknij przycisk "Moje konto", a następnie "Zaloguj się". Jeśli nie znasz już swojego hasła, możesz poprosić o wiadomość e-mail za pośrednictwem łącza "Nie pamiętam hasła". Kliknij łącze w wiadomości e-mail, aby zmienić hasło.
Jak zmienić adres e-mail?
Aby zmienić adres e-mail, zaloguj się przy użyciu informacji o koncie. Kliknij przycisk "Edytuj" pod swoim adresem e-mail w sekcji "Informacje o koncie". Po zaznaczeniu pola wyboru "Zmień adres e-mail" można wprowadzić nowy adres e-mail. Aby zastosować zmianę, nie zapomnij jej zapisać.
Czym jest biuletyn?
Rejestrując się w naszym biuletynie, otrzymasz wiadomość e-mail z bardziej szczegółowymi informacjami o promocjach lub ofertach. Otrzymasz około jednej wiadomości e-mail miesięcznie. Po zarejestrowaniu się do naszego biuletynu najpierw otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Po zweryfikowaniu adresu e-mail otrzymasz kod rabatowy na następny zakup.

Nie możesz znaleźć właściwej odpowiedzi na swoje pytanie? Wyślij nam wiadomość e-mail na adres info@premiumxl.de. Z przyjemnością pomożemy.

loader
Ładuję...